Impresii de calatorie din Lara-Kundu

in Turcia / 1 comentariu

Dragii mei,

Astazi va voi povesti despre hotelurile pe care le-am vizitat in Lara-Kundu, Antalya la inceputul lunii iunie.

Despre Lara ca si statiune pot sa va spun ca este cea mai apropiata de orasul Antalya, cam la 12 km distanta. Din statiune ajungeti foarte usor in Antalya cu autobuzul (“dolmus”) si drumul dureaza cam jumatate de ora. Aceasta zona este resedinta multor hoteluri de 5 stele, marea majoritate fiind situate in zona Kundu. Multe dintre resorturi sunt replica unor locuri faimoase din lume, motiv pentru care ai senzatia ca te afli in Las Vegas :) De fapt, se si spune despre Lara – Kundu ca este Vegas-ul turcesc. Plajele sunt foarte mari, cu nisip si foarte frumos amenajate.

De aici, exista si multe posibilitati de excursii fie in orasul Antalya, fie in imprejurimi (Pamukkale, Demre, Myra, Side, cascada Manavgat, plimbare cu telefericul pe muntele Tahtali, vizita la Delfinariu si Acvariu etc).

Cat despre resorturi, cum spuneam si mai devreme – sunt foarte impresionante si merita cu siguranta sa mergeti in vacanta aici.

Voi incepe cu resortul care mie mi-a placut cel mai mult, respectiv Delphin Imperial. Din punctul meu de vedere, la ora actuala este cel mai bun resort din Lara si este si nou, a fost inaugurat in vara lui 2012. Camerele sunt foarte frumoase, minibarul este umplut zilnic cu apa, sucuri, bere si ciocolata, lucru care nu se intampla in prea multe locuri din Turcia. Are 7 restaurante a la carte si o multime de baruri de unde iti poti lua in permanenta bauturi si gustari, hotelul avand servicii ultra all inclusive. Plaja este foarte frumos amenajata si piscinele sunt mai mult decat suficiente. Au si piscina pentru copii cu tobogane, 2 terenuri de tenis, teren de volei pe plaja, biliard, darts, bowling, canoe, windsurf, sala de spectacole, club, cinema, locuri de joaca pentru copii, parc de distractii – gasesti tot ce vrei in  materie de divertisment. Este un resort superb, pe care eu il recomand cu mare drag oricui.

Delphin Palace (7)

De o parte si de alta a resortului Delphin Imperial se afla fratii lui mai mici: Delphin Palace si Delphin Diva. Sunt doua resorturi putin mai vechi, dar care se mentin foarte bine si inca sunt foarte solicitate datorita serviciilor foarte bune pe care le ofera. Si ele functioneaza tot in sistem ultra all inclusive si au tot ce trebuie: multe restaurante si baruri, piscine pentru adulti si copii, spa, sali de spectacole, plaja foarte frumoasa, chiar nu am nimic de obiectat in privinta lor.

Un alt resort care mi-a placut foarte mult a fost Royal Holiday Palace. Mi-a placut mai mult decat Miracle sau Royal Wings (o sa vedeti parerea mea despre ele mai jos). Camerele sunt foarte frumoase si spatioase, nu iti dau senzatia de inghesuiala cum se mai intampla prin alte parti, mancarea foarte buna, spatiile exterioare foarte bine ingrijite. Piscine multe si mari (2 pentru adulti si 2 pentru copii, plus 2 interioare), au si piscina cu tobogane deschisa pana la ora 18.00. Plaja este cu nisip si destul de spatioasa. Amfiteatru cu sala de spectacole … tot ce trebuie cu alte cuvinte. M-as intoarce oricand aici, mi-a placut mult.

poza

Tot din lantul Royal, am vizitat si Royal Wings. O usoara dezamagire. Nu stiu sa va spun exact de ce, dar ma asteptam la mai mult. Este un resort foarte bun, nu ma intelegeti gresit, are tot ce trebuie (4 restaurante a la carte, 8 baruri, piscine pentru adulti si copii, 2 piscine cu tobogane, piscina cu valuri, lazy river pool, un aquapark in toata regula) dar parca ceva ii lipseste. Nu stiu nici eu ce, dar nu am simtit pentru el atractia aia pe care am avut-o catre Delphin Imperial sau Royal Holiday Palace…

Royal Wings (11)

Apoi am vizitat Miracle Resort. Este un hotel foarte apreciat si foarte bine vandut, pe care imi doream foarte mult sa-l vad (la fel ca si pe Royal Wings), dar a inceput sa-si piarda din gloria de altadata si pe mine personal m-a cam dezamagit. Ma asteptam la mai mult de la el, mai ales la cata reclama i s-a facut in ultimii ani. Dar fiind un resort mai vechi, a inceput sa dea semne de uzura si nici designul nu mai este la nivelul resorturilor noi, care au fost inaugurate in 2012 si 2013. Din puncul meu de vedere, are nevoie de o schimbare urgenta de imagine si de o renovare ca sa ramana in top – altfel incet incet o sa inceapa sa isi piarda din clientela, pentru ca lumea se va orienta care hotelurile noi, care arata mult mai bine. Are inca tarife mari, comparative cu Delphin Imperial – iar daca am de ales intre ele doua, fara doar si poate as alege Delphin-ul. Nu se compara nici pe departe.

Miracle (10)

Un resort despre care am iarasi niste dubii este Fame Residence. Este un hotel bun, iarasi foarte solicitat si care oferta servicii foarte bune. Am auzit numai de bine despre el, dar cand am fost noi sa-l vizitam era plin si nu au avut camere libere sa ne arate si nici prin resort nu ne-au plimbat, ca sa nu deranjam turistii (au zis ei). Desi pe peste tot ne-am plimbat fara sa deranjam pe nimeni… Si atunci nu am putut sa-mi fac o parere despre el, pentru ca i-am vauzt doar receptia si lobby-ul de la intrare. Este un resort care tot asa, are tot ce ii trebuie, si repet – este bine apreciat de turisti si se vinde inca bine – dar nu am nicio parere personala despre el, nici buna, nici rea.

Hotel_Fame_Residence

O surpriza placuta a fost in schimb un complex de apartamente, nou deschis anul acesta, Grandpark Lara. Nu este pe plaja, trebuie sa traversezi strada ca sa te duci la plaja, dar arata foarte bine. Camerele sunt foarte frumoase, au o piscina destul de mare si foarte frumos amenajata, iar tarifele sunt convenabile. Deci pentru cineva care vrea o vacanta in Lara dar nu este dispus sa plateasca prea multi bani, acest complex este o alegere foarte inspirata. Mie chiar mi-a placut si m-as duce sa stau acolo fara probleme.

Grandpark Apartamente (7)

In schimb un resort pe care eu nu l-as recomanda nimanui este Kervansaray. Motiv pentru care nu o sa pun nicio poza cu el. Arata ca o gara, in sensul cel mai real al cuvantului, este invechit si se vede ca este vechi – ceea ce este cel mai deranjant. Ca asa si primele hoteluri din lantul Delphin sunt vechi, dar nu arata a vechi cand te uiti la ele. Oamenii isi dau osteneala sa le intretina si sa le faca sa arate cat mai prezentabil. Pe cand Kervansaray mie mi s-a parut oribil. De cand am coborat din autocar si m-am uitat la el din afara, eram sigura ca nu o sa-mi placa nici ce o sa vad in interior. Nici nu m-am dus in tot turul, sa vad si camerele si restul spatiilor, pentru ca nu m-a atras de nicio culoare. Mi-a lasat senzatia aia de respingere din prima clipa si atunci nu am vrut sa vad mai mult.

Una peste alta, zona Lara – Kundu este foarte frumoasa si are avantajul ca se afla imediat langa Antalya si atunci poti sa tragi o fuga pana in oras, sa te plimbi, sa vizitezi, sa faci shopping, etc. Iar resorturile isi merita banii (mai putin vreo 2-3 exceptii, unde eu nu m-as duce neam :) dar fiecare padure isi are uscaciunile ei, nu? )

Eu sper ca toate gandurile mele sa fie de bun augur si sa va ajute intr-un fel sau altul sa va imaginati cam cum ar arata vacanta voastra in Turcia, cu bune si cu rele :)

Adriana Buiuca

Agent de turism

1. Ana Ocunschi

Lara este statiunea mea de suflet…Ma bucur sa aud ca sunt hoteluri noi in peisaj. Noi am sta la Miracle si a fost super! Dar in urma cu cativa ani, intradevar! Indiferent cum ar arata hotelurile, serviciile sunt super! te fac sa te simti minunat! Acolo a fost singurul loc in care am facut parasailing…Eu!… Si excursiile la orasul scufundat si altele au fost minunate. Un loc in care m0as intoarce cu siguranta!

Lasati un comentariu

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>